Zermatt

Dag 6
Denna dagen var inte min dag, eftersom jag kände mig jättekrasslig. Min kropp sa troligtvis ifrån eftersom jag var kraftigt förkyld. Jag tror även att jag åkte i backen med feber. Trots att jag satt på en restaurang nästan hela dagen så ville sjukan inte bort. Tillsist kan jag lova att jag blev uttråkad, fruktansvärt faktiskt!

Det positiva med dagen var:       - Det var jättefint och soligt väder! Dock kunde jag inte sitta ute eftersom
                                                            jag var rädd att bli ännu mer sjuk.

                                                          - Jag fyllde kändis skalan denna dag. På bussen mot liften träffade vi Knut
                                                            (jag tror han heter det) Han är med i antikrtundan och är alltid sprallig.

                                                          - Jag fick även syn på en S:t bernads hund!! De är så fina!



(Detta är mest tänkt till Fia och Martin)
Jag kollade igenom mina filer på mobilen, och då dök det upp en rolig ljudfil som jag fått av Martin.
På ljudfilen hörde man mig, Fia och Martin. Jag kom ihåg kvällen.
Vi satt hemma hos mig och jag lyssnade på Fias mobil på en ljudfil där man hörde hur någon klippte och rakade håret. En läskig ljudfil där du uppfattar att det är dig de klipper håret på.
Martin hade spelat in mig när jag lyssnade på den och de skrattar åt mig eftersom jag gör en massa ljud ifrån mig.

När jag lyssnar på den så känns det som att jag är närmare er och börjar saknar er mer och mer. Eftersom den kvällen var så jäfla rollig! En toppen kul och flummig kväll framför tv:n...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh! Min söta lilla Emma! De va jätteskoj! Jag har den på min mobil också! Saknar dig!!!!!!!!! Pussar och kramar!

2009-03-09 @ 11:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0