Hausmattweg

 
Welcome!

Detta är vägen jag bor på och min adress för de som vill skicka brev så ger mejla till mig så får ni adressen av mig. som Fia säger, Snigelpost! :D
Jag lovar att skriva tillbaka så fort jag kan och ett brev skulle uppskattas. Det är mycket mer personligare än ett mejl, tycker jag.

I detta 4 våningshus bor jag i. Det är svårt att få med på bild, men ett intryck på hur det ser ut. För de som ska hit kommer få se hur det ser ut inuti. Jag kan inte ta kort på alla våningar och vrå. Det skulle fylla en hel Blogg sida. Så jag tar med mig korten hem istället. Ni får hålla ut!

Håll mig informerad av vad som händer hemma i Sverige så jag inte missar något.
Saknar er!

 

Kommentarer
Postat av: hanna P

jag kommer :D:D:D:D

2009-01-24 @ 15:54:58
URL: http://exsqueezeme.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0