17 Juni

10 dagar från och med idag, det börjar arta sig ^^


Jaa idag var det fint och varmt väder att jag gick ut, log stort och gick in igen.


haha! nä men jag städade hela huset idag tills klockan var 11 och sedan tog jag med mig en lite matsäck och gick ner till badi. Det var riktigt härligt men jag orkade bara sitta där till klocken 14. Värmen tog kål på mig.
Nu har jag hämtat minstingen i familjen och ska snart hämta de andra två. Det kommer faktiskt bli första gången jag hämta en av dem hos en kompis. Det betyder att jag inte ska laga maten som jag brukar :S det känns konstigt.
Nu har jag blivit såå van vid det och speciellt vill jag inte att någon annan ska göra min speciallite, baconsås.


Aja, det är ju inget bra skäl att få stanna hemma och laga mat istället, hoppas bara det blir gott .. Mohahah!


Nu måste jag rusa, annars hinner jag inte.
Jag kommer sen lägga ut ett nytt inlägg om en annat som jag spånat på. Ni får följa den ikväll!


CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0