18 Juni

Idag är det verkligen en WOW dag.
Det började med ett klipp på aftonbladet om en tornado i sverige. Efter det gick jag ner till muri bad och solade. Där upptäckte jag efter en stund en kille på långt avstånd som börjar klä av sig.
Efter bara några sekunder har brallorna åkt av och rätt var det var åkte även kallingarna av.. Jag blev verkligen helt ställd.
Han tog av sig dem när alla låg runt om honom. På avstånd kan jag säga att han heller inte såg så dum ut. Men ska jag vara ärlig tror jag inte det stod rätt till i knoppen. Han verkade allmänt borta när han under hela vistelsen satt och tittade på poolen, lägger till, där INGEN simmade.
Han verkade helt besatt i poolen. När han kom på närmare avstånd så var han inte alls snygg ut.
Ibland undrar man hur pass oblyga vissa människor är. Jag till hör inte den kategorin när det gäller att visa sig såå inför folk.

Under tiden då jag hade sovit  hade ett gammalt par lagt sig brevid mig. Min första reaktion var hur mannen såg ut, som Einsteine ungefär.
Men när paret lämnade badet var de så söta tillsammans. Mannen höll om sin käraste och hon la huvudet mot hans axel och han höll om henne medans de gick iväg. Sån vill jag vara när jag blir gammal.
Kärleken  får inte försvinna!


Nu ska jag ta mig en chokladbit och sedan laga maten. Det blir wrap med tonfisk (dock inte för mig)


Jag kan tillägga för alla kära svenskar att jag har det hur härligt som heslt här nere och om 9 dagar kommer jag befinna mig i kalla sverige.
Här är det nämligen 32 grader i skuggan och det går inte att äta ute längre.. Det är så skönt att ha ett stenhus!!


CIAO!!



Dessa bilder är jag som har tagit för att sedan lägga ut hos en mäklare för att sälja huset.
vad tycks?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0