2 Juni

Vad det har börjat klia på min hals!
Jag solade hela helgen hos Disa och vi smörjade in oss med ett solskydd utan skydd. Jaa, det var 0 SPF HA men fylld med extra färg och luktade läppsyl :D
Men vad färg vi har fått och idag gick jag ner till Muribad och solade i två timmar. Jag fick rikligt med färg och det är så skönt när det blåser där nere. Jag la mig ut på en pir där vattet bara forsar förbi. Så det fläckdade skönt.
Men ikväll ska jag svalka och smörja in mig på halsen och träna magen, eller korsetten som de förklarar på programmet.

Vilka märkliga människor det finns på olika badplatser?!
På muribad fanns en kille runt 25 som satt och glodde och pratade en hel del i telefonen. Tänkte inte så mycket först men efter ett tag mötte jg hans blick och då kollar man automatiskt tillbaka några gånger till. Då insåg jag att han letade efter mig med blicken. Det kändes lustigt och speciellt när jag inte visste vad hans baktanke med att gå till badet när han inte solade. Han var dessutom svart ( alltså inte mörkhyad utan extra solad) TYp bränd.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0