20 Juni

Jag och Disa som somnade sent igår kväll efter för många avsnitt sex and the city gick upp klockan 7. för att baka nya kakor tills dagens International day på skolan. International Day betyder att alla i skolan har varsitt stånd och säljer olika saker som är från det landet. Det är många som säljer mat. Vi i det svenska ståndet ska sälja en Fika! (så typiskt svenskt) Min aupair mamma och jag hade svenska gamla klänningar på oss.
Jag som alltid avskytt sånna blev helt plötsligt förälskad i dem, men så kan det nog vara när man kommer utomlands. Jag kan berätta att det var SKIT VARMT att bära ylle i tjocka lager i 25 graders värme. För att inte tala om hur varmt det var i solen :O



Jag och Disa stannade tills 13 ungefär och sedan begav vi oss hem till henne för idag är dagen då sverige är bakfulla och vi ska fira vår midsommar med schweiziska killar.
Kvällen började kanon med att Elisabeth, Disa och jag började dricka smått runt 7 tiden. Jag kan tänka mig att killarna kom runt 8 - halv 9. Jag lämnade festen kanske vid 10 för att jag inte mådde så bra. Jag behöver inte ge ut hela berättelsen men jag missade en hel del. MEN det roliga var att den lilla tien jag var med gjorde jag succé. En kille tjatade dagen efter om mitt mobilnummer, HAHA! Vilken tönt!


Vaknade med väsrsta snygga frillan
´
Svenska representanter från International day


Jag och Elisabeth - kommer sakna henne !!

Hur ska man egentligen röka en cigarett?

Hoppa studsmatta är så jävla roligt!

The people

Glad Midsommar på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0