24 Juni

3 Dagar kvar och jag har packat ner allt nu för att veta vad vikten hamnar på. För 10 gångers packning sedan var jag uppe i 18,7 kg, bara i bagage. Nu är jag uppe i säkert desamma men bara att jag fördelat på ett annat sätt.
Mitt handbagage väger 6,2 kg (max 10 kg) och bagaget är på 13,5 kg (max 15 kg). Återstående av kilorna hamnade i en ryggsäck som snälla Helen ska ta med sig när hon bilar från schweiz till Sverige. Tuff resa men jag är verkligen JÄTTEGLAD över att hon var snäll och låta min ryggsäck få plats i säkert en full bil redan.


Vad som annars har hänt här idag är att jag städat hela huset och byt lakan och sånt innan resan. Sedan har jag handlat på morgonen för att senare idag förbereda en stor pasta sallad för 30 portioner. Imon skall En av barnen ha sin Graduation Lunch som jag bland annat ska tillaga. på det har jag även fått i uppgift att tilllaga en picknick lunch till pojkarna som också ska ha någon form av lunch imon. PUH!
Annars har det blivit jättefint och varmt igen här. ca 25 grader och det är som att vända en hand än vad dagarna varit tidigare.


Men imon är det torsdag då jag ska ordna i skolan med lunchen och sen är det fredag och då skall barnen bara vara i skolan till 12 och efter det chillar vi lite och packa sånt som är kvar. Dagen efter åker jag hem!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0