25 Juni

Kom precis hem från en runda på stan med Elisabeth och Disa. Vet ni vad vi gjorde ^^, vi hittade tre jättefina ringar på Clarie´s som vi köpte och delade på. Jag bär ringen med "love", Disa bär ringen med "Peace" och Elisabeth bär ringen med "Luck". Inte det vanliga TRO; HOPP och KÄRLEK men vi villa ha ngt att dela på innan alla ska åt varsitt håll.
Samt inne på en sko affär, såklart, hittar jag ett par skor som jag bara måste ha.


Dagen imon kommer bli tuff eller åtminstonde förmiddagen.
Den börjar med att jag skjutsar mina aupair föräldrar till ett tåg klockan 05.15. Därefter åker jag hem och sover en timme till sedan skall barnen upp. Efter det ska jag handla mat till massäcken på lördag. Därefter måste jag in till stan igen för att köpa skorna. Sen ska jag hem och dammsuga och fixa med resten av packningen, alltså vikten igen för att jag köpt skorna.

Sedan kan jag ta det lite lugnt. Men har har fått ett litet schema för vad som skall göras innan vi drar på morgonen klockan 09.15.
Det känns stressat för att hinna med allt på check listan, men när vi väl sitter på tåget tror jag att allt kommer gå galant. Vi är i tid så att skulle vi missa en buss eller så, så hinner vi.


Snart är jag hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0