3 Juni

Det är en riktigt skön frihet med att äga ett kort för att kunna besöka Muribad som ligger paralellt med Aare. Det är som att befinna sig i medelhavet vid en pool.
Jag känner verkligen hur avslappnad det är att ligga vid poolen och höra hur Aare porlar brevid och att området inte är fullt på vardagarna runt lunch. Jag låg senast där tillsammans med högst 15 stycken och det är en härlig känsla.

Dock måste jag hitta min tid för att gå ner dit. Idag hade jag velat gå ner men det dök upp en massa saker som skulle göras. Jag blev en proffs fotograf som fick ta kort på husets viktiga rum som skall läggas ut på internet för att folk ska finna huset intressant när det säljs.
(för de som inte vet, skall familjen sälja sitt hus och flytta hem runt nyår. Då dyker även en sak till upp, jag skall åka tillbaka för två månader och hjälpa dem med flytten och barnen. Jag ansååg det som lämpligt när familjen är otroligt nöjda med mig) 

Det var riktigt roligt att få anordna det hela med bilderna.
Dock så tar det extra lång tid än vad man räknat med när det innebär att man skall flytta på saker. Jag är dessutom en ordning-och-reda tjej som gärna plåtar när det är stilrent och bara en blomma nånstans. Jag är inte för en massa färger, så jag hoppas mäklaren bara tycker om mina bilder.

                                          Här kommer en liten rolig bild på mitt inträdeskort på Muribad, visst är det fult



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0