3 Juni

Denna sena timme sitter jag ute och knåpar ihop en dikt med rim som skall göras till present till... :D det får jag ju inte säga. Jag vet att personen/ personerna i sig kommer att läsa bloggen^^ så inget kommer sägs. Men jag är riktigt nöjd med resultatet.
Passade även på att läsa i min nya funna bok i familjens ägor, nämligen "Snabba cash". LÄste nyligen ut den bästa bok triologin hittills, Stieg Larsson skapelse. Bland annat " Män som hatar kvinnor".

Det sista i mitt inlägg för idag är att tmmen är sen och jag sitter på utsidan och läser/ skriver i ljuset. Det är dessutom 20 grader fortfarande ^^



                                                   Sitter utanför mitt rum på "hängsoffan"


Inte jättesent men sent för att vara SÅ ljust

Snabba Cash

Min solbrända mage ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0