4 Juni

Idag fick jag lära mig en viktig sak av den yngsta pojken i familjen. Jag skulle välja tandkräm åt det mellersta barnet och råd frågade den yngsta. Då fick jag lära mig att "Om man kan dricka Cola, så kan man ha den starkaste av alla tandkrämer". Det var svaret och så tog pojken själv tag i tandborsten och sprang ner med den till sin bror. Som för övrigt fortfarande satt vid frukostbordet.
Jag blev verkligen överraskad över svaret och det var så jag stod kvar ett tag och skrattade åt det.

Jag har kommit på att jag ska börja lägga in dagens BILD eller dagens CITAT (speciellt taget rån barnen då)
 Idag har jag i alla fall dagens Citat men tänkte kontra med en bild med:








Idag var jag även hemma hos Nina och pratade om allt möjligt. Det är verkligen härligt att cykla till henne och ha mobilen på högsta volym när jag lyssnar på musik. När man sedan kommer fram får man en välförtjänt kopp kaffe med mjölk.
Eftersom vi inte setts på länge ska vi ses imon igen, jag tänkte att jag inte hade något bättre för mig innan barnen skall hämtas. Synd bara att jag inte hann baka chokladbollar idag. Det blev ingen tid till det. Det spelades bandy med barnen, ett springlopp efter varandra och en kvällspromenad för mig del.
Jag hann inte heller äta lunch idag pågrund av... vet egentligen inte :D
Men jag fick åtmindstone med en snack med i bilen.




Ett redan påbörjat äpple och en inplastad macka med sallad och marmelad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0