4 Juni

                                                           Dagens outfit




JAg känner mig vrkligen jätteinpirerad från alla håll och kanter. Dels läste jag Blondinbellas blogg där hon gav tipps om en ide bok. Sedan föreslog min aupair mamma en artikel om två tjejer som lyckats starta upp en ny tränd med träskor. Sedan läser jag en tjej som är make up artist som jag älskar att läsa och se bilderna av.
Jag känner själv att jag ska starta upp en ide som jag ska skriva ner och kanske våga påbörja. Det handlar om min framtid och jag vet att jag vill hålla på med något kreativt.


Här är lite inspirerande bilder som jag hittade i en schweitzisk tidning:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0