5 - 7 Juni

I helgen har det varit riktigt kul att ha Disa här. Vi har varit i köket en del och bjöd bland annat på Tiramisu och kladdkaka med jordgubbar på.Ttrots att jag var barnvakt och det var mycket att göra runt om men Disa och jag klarade oss. Dessutom med minst 5 kaffekoppar under dagen.
Det hände dock även oturliga saker som; att den yngsta utav barnen spilde ut Disas kaffemugg över hela bodet och det kom på min mobil och dator. Men den togs om hand om och verkar funka bra. Dessutom skulle vi iväg till Coop för att handla lite smått bara. Då jag ger bilen en rep-bula vilket jag mådde dåligt över. Men jag ringde tilll Aupair- päronen och berättade allt. Jag tyckte det kändes bäst så. Nu har jag fått reda på att det inte skall vara någon fara eftersom det skall gå på försäkringen. Jag pustar verkligen ut!!

Helgens citat är från Mig:

- .......Jag tycker faktiskt att 20 dagar låter mindre än 3 veckor. 
- Emma!? 20 dagar ÄR mindre än 3 veckor. 3 veckor har 21 dagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0