9 Juni - Vivistyle.se

Av en slump slussades jag in på en hemsida och jag har precis varit och nosat runt  där.
Hemsidan är vivistyle och jag är helt förälskad i sidan. Jag har tidigare varit inne och nosat på Forever21 och Gojane.
På denna nya sidan har de allt smått och gott man kan tänka sig. Det är verkligen svårt att kunna välja vad man  skulle vilja ha eftersom jag vill ha allt  :D



Men om jag måste välja så blir det självklart ett par skor, det vill säga -- Color Strap Shoe
Skon var fylld med alla möjliga härliga klara färger, finare sko kan man inte hitta någon annanstans.
Skon kommer absolut att hamna i min garderob och sedan skall jag och dem vandra tillsammans.


(Lånad bild från vivistyle)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0