9 Juni

Idag så började dagen med ett möte efter att jag lämnat barnen i skolan. Det skall hållas en graduation lunch för grade 5 och eftersom ett av barnen är med så skall vi medverka och hjälpa till.
Vi skall göra en pastasallad med pasta, gurka, paprika och ost. Jag fick lära mig att en pastasallad så skall det inte innehålla sallad ^^, Alltid lär man sig något nytt.

Det var en rolig bekräfftelse som jag kom i fund med när jag satt där under mötet.
Framför mig på ett bord låg en limegrön snygg väska av märket D&G. Eftersom det är familjer med välstånd som väljer denna skolan förvånade det mig inte, eftersom det var en äkta. Jag satt där och tänkte dömmande tankar men när jag satte mig i min bil efter mötet kollade jag på mig själv i backspegeln och brast ut i skratt.
JAG HAR JU PRECIS KÖPT MIG ETT PAR D&G BRILLOR!!!



P.s. Här är lite roliga bilder från i söndags då jag följde med Disa till Bern och "Vinka av henne" (hade inget annat för mig)
Vet dock inte om jag får visa dessa men man måste ju få bjuda lite på sig. Alla kan inte se bra ut! ^^




Emma och Disa tillsammans E&D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0