Första November!!

Idag startade jag dagen med en efterlängtad morgon dusch. faktiskt så duschade jag innan frukost, har glömt hur skönt det är. Det är något speciellt med dem men jag kan inte säga vad det är.
Efter frukosten satte jag på mig mina enda snygga vinterskor och promenerade mot stan längs med aare. Mina vinterskor har klack och jag var lite skeptisk med att promenera en timme till stan. Men när jag väl kommit en bit så var det ingen återvändo. Efter en och en halv timme var jag framme. Tog lite längre tid i klackar men jag fick aldrig ont av det. Däremot så känner jag det nu när jag tagit av mig dem.
När jag var framme i stan fick jag vänta på Nina och satte mig i solen och gassade. Jag var tvungen att ta av mig jackan, men det berodde inte på värmen i solen utan att jag var som en enda ångbastu. Att gå i en svart dunjacka var ingen bra ide. Jag skojar inte när jag säger det.. jag var helt fuktig på armarna. Jag hade inget mellan jackan och armarna så det blev fuktigt. Uscha!!

Men en efter längtad Starbucks blev det när jag mött upp Nina vid Banhof. Det var så lugnt och skönt på kaffeét.
Det var en trevlig och mysig pratstund! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0