Höstdag

Idag har det bara regnat och varit blåsigt, en riktig höstdag enligt mig. Det är helt sjukt att alla färger bara har sprakat ut nu under en veckas tid. Det är makalöst vackert att se det på andra sidan av dalen.
Under dessa sista dagarna hoppas jag att det inte skall vara så mycket dåligt höstväder så jag kan ta mina sista promenader utan att blåsa iväg eller bli alldelles dyngsur.
Min planering för imorgon var att jag skulle ta cykeln till stan och kolla lite på vad jag vill ha och förhoppningsvis lägga undan det. Men regnar det så vill jag inte åka in, men vi får se.

Bara för det kom jag inte ihåg om jag nämnde i gårdagens inlägg att det var disko här i huset. Jag kan i såfall berätta det igen.
Det äldsta barnet firade sin födelsedag med ett stort disko för sina tjejkompisar i klassen. Det var fullt med ljud både från stereon och flickorna. Helt sjukt vad amerikanska flickor kan ta i. Men Födelsedags barnet tror jag uppskattade all underhållning och stämning. Det skulle jag ha gjort i allafall.


 



Vill ha en sån disko-kula :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0