Sista kvällen på West Side med Ida

Igår var sista kvällen då jag mötte ida på West Side för att ta en fika.
Hela kvällen började med "hemma" där jag stod och lagade till flygande jacob i stora mängder. Det blev både förrätt (fast efter huvudrätten) och ost som avslutning. Jag blev bjuden på Vin och Champange som var otroligt gott !!
Jag själv gav barnen ett kort var med en text på rim till dem och jag tror faktskt att de gillade dem med tanke på att det var rim. Till föräldrarna gav jag en bukett, den som tidigare var på bild. Jag var väldigt nöjd med dem för överigt.
Alla var super glad och det var en mest sagt Trevlig kväll. Efter ett tag var jag tvungen att ta mig till trammen för att sedan hoppa av och ta mig med tåg till west side, med 4 m inuters marginal. Jag hann precis tack och lov.

På west side hittade jag Ida på H&M som var på provar humör. Jag själv skulle bara byta en kjol på H&M för jag var inte nöjd med färgen. Tanken var att med de pengarna jag fick tillbaka skulle jag spendera på Tally Weijl för jag hittat en super snygg kjol där, men den fanns ju givetvis inte där. Så jag fick spendera pengarna på en fika på starbuscks och där köpte jag även en termos och en kaffekopp till freddan.

Kvällen med Ida var UNDERBAR och jag inser att jag kommer sakna henne sjukt mycket !!!
Jag måste brev växla med henne och skicka henne godsaker från sverige så hon har ngt att se fram emot.

(bilder kommer läggas upp imon kort)



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kommer sakna dig ännu mer! Tack för en helt fantastisk och ROLIG kväll! Hoppas allt går bra nu på resan och då du kommer fram :)



Kraaam

2009-11-07 @ 18:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0