växjö

Har bestämmt mig att stanna i växjö till torsdag då Freddan kommer hit och hämtar mig. Längtar såå efter honom.
Tiden här i växjö än så länge är jättekul, man upplever nya saker och pratar gamla roliga minnen.
Det är härligt att bo hos Pelle med eftersom det är så härlig stämning här. Allt är roligt trotts att i inte hittar på något särskillt.

Eftersom vi planerat att vi ska ut nu på onsdag så kände jag att jag inte hade något festligt till nu på onsdag så jag hittade ett par skor (inte konstigt) och en tunika i militärgrön. Den blir jättesnygg outfit. Den får ni dock se på onsdag ev. torsdag.





Kommentarer
Postat av: tildamilda

börja blogga igen, emma :)

2010-02-25 @ 11:37:15
URL: http://tildamilda.se
Postat av: Ida

Ja!!! Börja blogga igen :)

2010-02-26 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0