11 Oktober

En heldag med bara mys, om man nu kan kalla de det. Tyvärr kan vi inte ta kort på oss samtidigt men dagens roligaste bild som ni får tänka er är att Freddan och jag i samma soffa ligger brevid varandra och spelar samma spel fast han på sin Iphone och jag på hans Ipod touch. Vi är heller inte medvetna om det förrän efter en halvtimme. haha!!

På kvällen kom Ida då vi hade lagat mat, det som bjöds på var en tacopaj och potatis med köttbullar och gräddsås. Rolig kombination men så blev det.
Lite senare runt nio tiden kom freddan även på att han minnsan skulle baka Krakelerade muffins så med sleven i högsta hugg gjorde han dem.
Nu får jag äran att lägga upp bilder på det och hans egna ord "Jag visste inte att det var så här kul att misslyckas med att baka" och sedan hans underbara leende på det.




Kommentarer
Postat av: Ida

Men riktigt goa var dem!! :D

2009-10-12 @ 19:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0