12 Oktober

Äntligen hemma från Wankdorf Center! Nu skall vi börja med maten och det blir kyckling med ris och currysås.
Allt gick bra med bytet, jag som trodde det skulle uppstå komplikationer men icke. Jag stannade till vid tally weijl igen och köpte samma modell i byxor igen fast i en annan färg. Nu hemma var de bootcut men sånt är hyffsat lätt att fixa till. Men Freddan fick sig ett gott skratt åt det eftersom de såg jättelånga ut på mig.

Han blev jätteglad över den nya kaffekokaren som han illustrerade på en av dessa bilderna nedan.



Närbilder på skorna som Sofie så gärna ville ha`^^ Fina?
Jag är så nöjd med dem att jag inte vill ta av dem


Kommentarer
Postat av: Sofie

Yay:) vill ha!!!

2009-10-12 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0