13 Oktober

Godmorgon!

Nu börjar hösten äntligen komma hit, det var banne mig på tiden. Är inte hösten den finaste tiden av alla fyra årstider vi har?
Jag tycker alla har något som är bra med alla men Hösten är något speciellt med. Tyvärr är det inte många som håller med. Ofta brukar man förknippa hösten med depression och tråkigheter. Men tänk så vackra färger den har med sig och hur kallt det blir. Inte iskallt utan så här kallt att man bara behöver en mysig varm jacka på sig.
Jag tänker mig hösten mer som en mysig tid. Man kan mysa i ett kuddhav, eller i en filt hög. Dessutom kan man dricka en massa goda varma teer och choklader. Mysigast blir det när det är mörkt och alla små hus är tända med ljus och lampor och allt ser så frid fullt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0