14 Oktober

Godmorgon allesammans!

Klantiga Emma har precis gjort något fruktansvärt. Ska skära en liten bröd bit och skär den mot bordet men millimetrarna innan så vänder jag på brödet och lägger brödet i handen och skär från andra hållet. Bara för att inte skära i bordet. Så klart skär jag mig i långfingret och i ren chock skakar jag handen eftersom det börjar pulsera. Det skvätter blod över mig och matbordet och brödet, inget trevligt alls. Tack att Freddan var där eftersom han plåstrade om mig.
Jag blev konstigt nog snurrig och illamående. Har aldrig blivit det innan.
Nu kvarstår bara mina roliga tankar, hur faan ska jag kunna duscha?



Men som plåster på såret pratade jag nyss med Hanna och hon berättade nog den roligaste av veckans händelse.
Den berättelsen tänker inte jag berätta utan låta henne göra det.
Have a nice time!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0