17 Oktober

Framme i älskade sverige!!
Men vilken sjuk landning, vid nedstigningen så var det flera kilometer med moln att man inte såg något. Hur konstig känsla måste inte det vara för piloterna.
Sekunderna innan landning vad tror ni jag ser, röda trähus. Precis sånna svenska typiska hus som jag vill se.
När stegen hissas ner och man skall ta sig ut så möts jag av en stickande känsla i kinderna. Svensk underbar kyla! :D

Varje gång jag har landat har jag kännt likadant. Antingen så har jag en fruktansvärd hemlängtan eller så är jag bara så svenskkär man kan bli. ^^


Kram på er alla!


 bjuder på denna gamla bild!


Kommentarer
Postat av: Diana - ifrån Schweiz

Hej där!

Härlig blogg du har :)

Såg att du också var au pair i Schweiz, har du varit där länge? vart bor du? hur trivs då!?



själv är jag au pair hos en svensk familj i pfäffikon (fast jag bor i richterswil) som ligger ca 25 min från Zurich .



brukar du vara i zurich något?!

det skulle vara kul att ses någon dag!

kramkram

2009-10-21 @ 13:16:29
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0