3 Oktober

En shoppingtur med freddan på stan och en supergod fika stund med honom på starbucks var dagens händelse.
Jag hittade en skjorta, en blus och en t-shirt för fest. Det var en kanondag för shopping idag. Hur fint och varmt som helst, det är så skönt att vandra utan jacka.
På starbucks bjöd freddan mig på en kaffe med vanilj smak och han själv tog en kaffe med caramelsmak. Han lyxade till det med en vaniljmunk som vi delade på. För båda kändes det bättre att dela på den ^^.

Nu sitter vi och njuter av en öl båda två (min räknas som en öl fast att det är "Lea litchi" - en tjej öl. Jag har letat efter denna sorts öl innan men ej hittat. Den verkar bara finns i schweiz. Jag tror att det är öl blandat med en sötare smak. I detta fallet Litchi smak, den passar mig perfekt.

Jag har varit dålig på att lägga upp bilder och det för att det har blivit en del bilder på Freddans kamera så inom kort kommer de att läggas upp här. När vi båda orkar det :D

Ha en fortsatt trevlig helg!!



                                 Gissa vilken skjorta som är min? En av dessa är freddans ^^



Här är det hur härliga bilder som helst som jag hittade idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0