5 Oktober

Vilken tur att vi åkte till Niesen igår, för troligen skall det inte bli så fint väder hela denna veckan nu. Enligt Berner Zeitung i allafall, men deras mått tar jag med en smula salt.
Idag händer inget märkvärdigt mer än att jag fixar med tvätten med jämna mellanrum och snart skall barnen hämtas. Freddan ligger här i min säng i sin nya snygga skjorta (den rödrutiga för övrigt som jag visade i ett tidigare inlägg). 
Det är även dags för mig att vara kattvakt igen, denna måndag och tisdag fram till 7 ungefär. Klappa dem, ge dem mat och vatten och släppa ut dem.

Eftersom jag varit dålig på att blogga kommer nu ett par bilder som tagits under den första veckan freddan varit här ^^ 

                                                             En Ferrarri, fredrik goes mad!


Jag och Freddan på Starbucks <3


Freddan vilar, han matchar verkligen sängen ^^


Freddan in action


Min ryktbara krakelerade muffins toppad med grädde


Freddan njuter av värme och sin öl i solen


En typisk schweizisk trädgård


Emma Pemma


Visst ser det ut som en bild som påminner om sagan om ringen?
Bilden verkar röra sig mot skärmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0