6 Oktober

DET ÄR ETT MIRAKEL!!
Jag hittade hamstern när jag bad freddan följa med och jag lyfte lite extra på täcken och under mattor. Jag hittade en skärrad hamster under föräldrarnas överkast. Troligtvis har katterna lekt med den under natten och nu låg och sov efter troligtvis en kaotisk natt. Jag tyckte den skakade när jag höll den men enligt freddan ska hamstrar göra så. Jag har ingen talan för vet inte hur sånna funkar. Men något som jag kom framtill efter denna upplevelse är JAg vill ha en sån!
<3

Jag kallar denna hamster miraclea (från mirakel).

Kommentarer
Postat av: hanna

tur att du hittade den!!!

2009-10-06 @ 14:35:51
URL: http://exsqueezeme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0