7 Oktober

Jag har bara en rolig grej att berätta och det kommer vara ett minne för evigt.
På morgonen vaknade jag som vanligt av en irriterande ringande klocka (mobil). Som alltid så snoozar jag i en halvtimme. Denna morgon gör jag något ovanligt som väcker stackars Fredrik.
Under snoozningen hinner jag drömma och då drömmer jag att jag fångar flugor. Det är inget ovanligt för mig eftersom jag har ett speciellt sätt att fånga dem på. Jag lyckas alltid med det också.
I denna drömmen fångar jag flugor och det känns på riktigt. Efter att jag har flugan i en knuten hand gör jag mig beredd att med all min kraft slänga flugan i golvet, då den blir förvirrad och jag kan ta i den och slänga ut den.
Detta är alltså en dröm och vad jag och freddan vaknar av är att jag håller min mobil i handen samtidigt som jag drömmer. Vad tror ni händer?
Jag drämmer min mobil i golvet och vi båda vaknar upp.

Freddan - Vad var det!!??  
Emma - Det var min mobil....
Freddan - Vad gjorde du?
Emma - Jag drömde att jag slängde en fluga i marken..!



 

Kommentarer
Postat av: Ninni

HAHAHAHAHAHA!!!! Du är så himla söt tjejen!!! :D Klockrent!!

2009-10-09 @ 08:20:48
URL: http://ninnitour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0