8 Oktober

Regn och rusk har nyss hittat hit till schweiz. På tiden säger jag eftersom jag längtar efter riktigt mysiga höstdagar. Bästa är att imon är det fredag vilket betyder att det är jättenära tills jag ska komma hem.

Idag gick vi in till stan för att shoppa, både i bern och i Wankdorf. Jag var dum nog och tog på mig mina ballerina skor som är halvt trasiga och nu blev de bara ännu trasigare och deffinitivt BLÖTA! Så nu stinker de som sjutton också. Så nu SKA jag slänga dem.
Men att gå i stan i regn och med vattenpölar i skon var inte en hit. Jag var tvungen att köpa nya skor. Det blev ett par kängor med gummiklack på My Shoe.


För Freddan blev det en färgklick Adidas, som jag senare ska köpa med ;) och en jättesnygg skjorta i blått mönster. Sedan skall jag faktiskt berätta att han också köpte en kaffebryggare. Jaa ni läser rätt!
Han dricker inte kaffet här i schweiz, han vill ha det bryggda svenska kaffet. Som tur har jag en kaffekokare här som jag fick i födelsedagspresent av föräldrarna här. Så den har han lånat och bryggt kaffe med. men han gillar den så mycket att nu har han köpt sig en egen.





Jag har numera mittbena


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill oxå ha sådana skor, skitsnygga jue :) hmm.. har fredde köpt ngt te mig??? ;)

2009-10-09 @ 13:59:23
Postat av: Sofie

Jag vill oxå ha sådana skor/kängor, skitsnygga jue! har fredde köpt ngt te mig??? ;)

2009-10-09 @ 14:01:04
Postat av: tildamilda

jag har ett par liknande kängor som jag köpt på eurosko :) det är skitsnyggt!

2009-10-09 @ 14:35:30
URL: http://tildamilda.se
Postat av: hanna

så söööööt du är emma!! ditt hår var skitfint där!

2009-10-10 @ 10:59:12
URL: http://exsqueezeme.wordpress.com
Postat av: Fia

Jättefin är du i håret, my dear!

2009-10-10 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0