9 Oktober

Godkväll!

Ikväll åkte vi till West Side och mötte upp Ida där för en shoppingtur. Det firades ett års jubileum där med 10% på allt i ALLA butiker. Så självklart var vi där för att kolla in vad som fanns att hitta.
Jag hittade två par jeans från Tally Weijl. De är den butiken som alla jeans verkar ämnade för min kropp. Jag är verkligen helt superglad för detta och jag kommer deffinitivt köpa fler av dessa innan jag skall hem.
Freddan hittade en skjorta, två koftor och en halsduk, så fin han blev i dem.

Det var mycket med folk där men mindre än vad jag trott så jag tror att vi valde en bra tid att shoppa. Man vill ju inte behöva pressa sig in i butikerna och slänga sig över höga för att vara först på plats.

Jag tackar för en fin kvälll Ida!! Jättemysigt!







Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt med lite svenska vibbar :)



Tack för ännu en trevlig kväll :D Kram

2009-10-11 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0