9 Oktober

Nu står kaffekokaren på spisen och Freddan väntar på sitt kaffe från sin egen kaffekokare. Det ska bli intressant.
Jag var uppe klockan 6 idag på morgonen för att köra föräldrarna till tågstationen, eftersom de stack iväg och vamdrade. Så de kommer någongång efter 6 ikväll. Det betyder att det blir lite små stressigt med att jag ska hämta barnen från ett kalas ikväll, sedan lämna dem hemma. Efter det hämta föräldrarna och sedan ska de skjutsa oss till stan. Annars hinner vi inte med trammen till west side. Det är jag värd.

PÅ morgonen tog jag på mig så varmt som möjligt, man vill ju inte frysa när man fortfarande är trött. Så en vinterjacka jag hittade i garderoben och i min fika hittade jag faktiskt en SVEA mössa. Jag har saknat den!!

                                                                          Min mössa!


Freddan är inte pepp på att vara med på bild ^^

Jag, igår när vi satt på en restaurang och åt Pizza. Den godaste pizza jag någonsin ätit.
Nästan gång skall det bli ett foto av pizzan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0