Godmorgon

Godmorgon på er alla!

Just nu har jag städat hela huset (fyra våningar) på rekord tid. Från 8.30 - 10 :D
Ni kankse undrar vad jag gör när jag städar, så kan jag berätta det. Jag städar först och främst iordning i hela huset det vill säga flyttar på alla små saker som kommer vara ivägen. Sen damsuga jag alla våningar. Efter det vaskar jag golvena och sen till sist tar jag och gör rent på toaletterna. Sen när det är klart så passar jag på att gå runt och "fixa till" på alla våningar. Jag har en nackdel, några kanske skullle säga fördel, att jag är lite pedant. Gillar när det är snyggt och rent, så jag går och plockar och varje sak har sin plats. Jag själv hatar när jag blir sån men ärligt så händer det bara i andras hus där jag kan se att det finns en möjlighet till den snyggheten. Alltså inte i ett hus där det finns för mycket prylar.

Jag tog kort på dimman idag, eftersom jag glömt att fota det. Det ser så häftigt ut menhar aldrig riktigt kommit till skott att fota det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0