Hemmafrid

Jaa nu efter lite vin i kroppen till maten så känner jag mig väldigt glad. Ta det inte som att jag är alkohol påverkad. Jag känner att jag mår bra rent allmänt eftersom det är så kort tid tills jag ska hem.
Nu sitter jag och lyssna på "Dunka dunka låt" - med Tramsgänget. Helt sjukt skön party låt så inte undra på att jag är skittaggad just nu. Så taggad att jag kollar H&M:s nya kollektion, nyårs blåsor som jag kan köpa här i schweiz för här verkar inte kollektionerna går åt, vilket är bra för mig ^^

Sen hjälpte jag precis Peter med namnet till ett musikspel som han fixar med. Efter lite om och men kom jag på "Höj volymen" det verkade han tycka vara skit bra. Kul kul!! :D






Kommentarer
Postat av: Peter

Bästa bästa =)

2009-10-31 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0