Höstdag

Efter klockan 13 idag ska jag till Nina vilket kommer att blir supertrevligt, komma bort från huset lite och datorn. Nina och jag skall även bestämma en dag för att fika på starbucks, jag tror det slutar med lördag.
Dels ska jag vara med Elisabeth en dag med, har inte bestämt vilken dag än men tror att vi siktar på fredag. På söndag sen så skall äldsta barnet i familjen ha kalas för endast tjejer och då ska jag baka åt henne. Men däremot har så har jag ingen stor lust att fixa med hela kalaset. Jag tycker inte det är det roligaste som finns. På så vis är vi alla olika som aupairer.
Med andra ord en fullspeckad helg vilket kommer att blir kul, så man har något att se fram emot till helgen.

Igår sa jag till min mamma "-Ja vi syns nästa helg", sedan kom jag på mig själv att det faktiskt är så nära. Egentligen så skulle min aupiar tid ta slut till sommaren men av någon anledning så sa snälla Emma ja när hon egentligen inte ville. Det är min baksida av min personlighet, jag har skit svårt att säga nej.
Men snart är jag hemma för gott och det har jag drömt om sen i Maj :D börja jobba med ett "riktigt" jobb igen.

Nu borde jag gå ut en promenad och fota med min nya kamera och få en gnutta luft innan lunchen.
För nått måste jag sysselsätta mig med. Egentligen borde jag springa lite men jag har tappat helt min motivation till att göra det. Vänta två veckoer så ska jag skaffa mig ett gymkort så skall det ordnas på ett varmare och roligare ställe där man känner motivation.


Det är svensk radio som jag lyssnar på just nu!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Din nya kamera? Finns det då chans för mig att kanske få köpa din gamla? Jag vet att den inte var jätte bra, men jag vill verkligen ha en kamera. Föresten, skaffa gymkort på nordic när du kommer hem, både fia och jag har där, så kan vi alla träna och peppa varandra när motivationen tar slut.

2009-10-27 @ 13:03:55
URL: http://ninnitour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0