Min helg

Just nu tar jag det lugnt efter en lämning av barnen, men efter uppdateringen av detta inlägget måste jag fixa med tvätten så det blir gjort. Därefter lite smått små städa för det kommer någon hit vid halv 11. Jag tror att det är någon som skall ta en titt på huset, angående flytten.

Min helg kommer se följande ut, idag skall jag jobba vanligt till kl 19 för då ska jag sitta på ett tåg till Elisabeth och jag ska stanna där till 22 ungefär, sen ska jag hem.
Lördagen skall jag tidigt promenera in till stan och efter det skall jag baka det som skall bakas innan söndagen.
Sen på Söndagen skall jag ta mig en promenad in till stan igen för att möta Nina på Starbucks och sedan måste jag hem för att hjälpa till med den äldstas kalas. Sedan kommer jag finnas tillgänglig eftersom jag inte har lust att vara på plats till hundra procent. De klarar de själva.

Sen mina älskade vänner och familj, är det Måndag igen. Sista veckan för mig på denna plats!!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0