Siktar mot höga toppar

Jag vet inte riktigt vad som hände med onsdagen, jag skulle ha gjort ett antal saker men icke blev det gjort. Så jag satt framför dumburken hela dagen. Men ibland kankse man kan gotta sig och göra det med.
Imon skall päronen och jag äta en lunch som en avskedslunch men vi passar på nu att äta medans det är fint väder. För vi kom överens om att vi vill äta på en resturang med utsikt mot bergen. Men nu slutar det med att vi ska upp på 3000 meters höjd och äta en luch bland bergen. Vi tänkte samtidigt passa på att vandra lite, frågan är bara om det är snö på toppen.
Vi ska till en roterande restaurang som ligger på berget Schilthorn. Det ska bli jättespännande. Så håll utkik (stavning?) på min blogg imon efter kl: 18 för då skall jag lägga upp bilderna.

Ha en fortsatt trevlig Onsdag!

-Nu bara 9 dagar kvar-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0