Tankar

Idag söndag vaknade jag av min ringklocka och kom upp kl: 11 men insåg efter att jag satt på datorn att klockan bara var 10. Så egentligen kände jag mig lat att vakna sent men sen hur härligt som helst att få en timme tillgodo.
Idag har jag bara suttit vid mitt allt, det vill säga datorn men när datorn har laggat så har jag skrivit en lista på julklappar till folk och skissat lite på plagg.
Det är härligt att sitta och lyssna på NRJ på datorn och få lite hemkänsla och skissa ¨på något som man med gläjde ska göra.
Men samtidigt känner man sig lite ensam av att bara vara själv och inte kunna umgås med någon eller åka till stan. Det är för långt att åka hem till kompisarna och de som finns här är iväg nu och till stan kan jag inte åka eftersom inte detta landet vill ha stan öppen på söndagar.

Men vad sägs som att ringa någon nu, men vem? De flesta jobbar nu..
Eller skall jag fortsätta att fixa bloggen?

Jag har bestämt mig, jag ska fixa bloggen, tänkte lägga in en chattruta för er och lägga in en statistik för hu många som kolla min blogg.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0