Varma känslor

...Först och främst vill jag bara sriva så att min mamma kan hjälpa mig att komma ihåg att hon måste kolla i min resväska som ligger hemma för jag har glömt en husnyckel och jag vill att hon ska skicka den på posten till mig...


Nu till vardagen, idag är det första jobbardagen här i schweiz så det är skönt. Nu har en vecka startat så nu går det fort. Måndagar brukar gå segt men efter det kommer tisdag och då vet man att det är onsdag dagen efter. När onsdagen väl kommit då vet man att halva veckan har gått och då är det bara två dagar till fredag.
Så tänker jag.

Nyss när jag kom hem efter att ha lämnat barnen gick jag in på facebook. Fick se att Malin Gustavsson hade lagt upp bilder på bland annat på Freddan. när jag såg dem så värmde det verkligen inombords. Många har frågat mig hur det känns mellan oss och jag har liksom tröttnat lite på den frågan eftersom för mig är det så självklart. Men nu fick jag min egen bekräftelse, ungefär som att man blir förälskad igen.
Vad ska jag säga FAAN VAD JAG ÄR KÄR!!
Faktiskt så kan jag fortfarande inte fatta att han väntade på mig. Jag träffade ju honom på nyår och träffades högst tre gånger efter det sen åkte jag till schweiz. Jag tackar verkligen honom att han väntade på mig. Så visst känns det skönt!! <3<3
Älskar dig fredrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0