1 September

Vilken motivation jag har !
Är helt mör i kroppen efter en härlig joggingtur igår kväll och efter en simmning idag på morgonen. Jag tycker att det inte är svårt att komma iväg längre. Jag känner att min kropp får en extra kick och känns bättre av att träna varje dag. Är jag påväg att bli en träningsnarkoman ?

Efter simmningen tog jag en snabb lunch, soppa och en morot för att sedan cykla till Nina och äta glass. Det förtjänade jag !

Nu väntar jag bara på min aupair mamma och sedan skall hon hämta barnen medan jag åker in med den äldsta till Bern för att shoppa lite. Jag ska shoppa lite smink och kankse annat smått och gott. Ni får se senare ikväll vad det blev för något kul !!
Tror jag ska ta en promenad ikväll med ? eller bara läsa en bok kanske ?

24 dagar till Fredrik kommer !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0