11 September

Vad ska man säga, när man precis skrivit 11 September. Jag ska ägna en liten tanke åt det och sedan fortsätta. Eller vad gör man?

Snart ska det i allafall bli en joggingtur längs med aare, hoppas det blir som gårdagens joggingtur. Den var fantastisk. Sjukt men sant. Jag joggade hela vägen och jag var inte helt trött när jag var hemma. Däremot var jag tvungen att stretcha en gång ca 5 min för vaderna började göra ont. Efter stretchningen blev allt jättebra igen.

Runt 13 ska jag sen prata med freddan, det blev en konstig avslutning igår. Mitt internet la av och jag väntade på att det skulle komma tillbaka. Jag flyttade datorn, stängde av den och va allmänt ledsen för det. Så jävla typiskt!
Men nu funkar det så jag håller tummarna för att det ska funka.
Ikväll drar jag även till Ida, först möts vi upp på west side. Låter flaschigt men det är bara ett shoppingcenter. Jag ska fönstershoppa, bara!
Sedan stannar jag hos henne till på lördag då jag måste vara hemma till på söndag för föräldrarna åker bort igen. Då till onsdag sedan är de tillbaka.

På högsta volymen idag är - Going Wrong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0