11 - 12 September

Under fredagskvällen åkta jag till west side med Ida. Dock hade jag inte min dag just den dagen. Vid påstigningen av trammen glömde jag min väska, på trammen kom en vänlig dam fram till mig och sa något på tyska som jag inte förstod. När hon väl tog det på engelska förstod jag. AHH!!!! Jag glömde min väska som sagt på en bänk. Jag hade varit fullt upp med val av musik på freddans Ipod.
Jag "hann" bara en station så jag fick springa tillbaka, lagom när jag var framme och väskan stog så oskyldsfullt ut kom nästa tram. Men lite sen kom jag till bahnhof för att träffa Ida.
Väl på west side var det hur fint som helst. Det var öppet till 22 så dit skall jag och freddan ut och shoppa ^^

Sedan vid 23 var vi hemma hos Ida och vi satte på en film, Lilla Jönssonligan och cornflakeskuppen. Kanon bra film. De små skådisarna är jättebra!


Lördagen vaknade vi klockan 10 och vi var själva hemma. Vi sattsade på tåget runt 12 så for vi till Neüchatel för shopping och rund vandring.
Jaa, jag har lärt mig ett finare och bättre ord som jag använder mer nu när jag umgås med Ida. Ordet att fara. :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0