15 September

Varför kan inte spindlar se ut som söta nallebjörnar istället?!


Dagens morgon var nästan lugn.
Jag vaknade och lät klockan ringa ungefär 4 gånger tills jag verkligen gick upp. Jag vaknade och tände lampan, samtidigt så såg jag något som var stort och kröp längs med rummet vid dörren. Jag såg inte riktigt vad det var men förmodade att det var en spindel. Jag skyndar mig upp och la ett block på den och la därefter en bok till på, sedan en till så den inte rymmde. Därefter trampade jag på "bok-pyramiden" och lämnade rummet för att sätta igång med frukosten.
Att jag senare chockas när jag ska lyfta på pyramiden är inte konstigt. Spindeln som jag sett, som jag egentligen inte sett för linserna råkade jag somna med under natten, var så pass suddiga så att jag inte såg hur STOR denna spindeln var. Nu snackar jag om en monster spindel. Bara kroppen är som en 50 öring och benen är långa och tjocka. Det skulle kunna vara en bebis, till en sån spindel som folk har som husdjur. Den var groteskt äcklig.
Tack och lov var monstret dött, jag lyckades trampa ihjäl den med hjälp av "bok-pyramiden".

Nu är bara frågan, Finns det fler av dem? för de brukar ju finnas ägg någonstans. 
och den mest viktigaste frågan, vart i hela friden har den sitt bo?
Jag kommer gå som på spikar i huset hädanefter, för vem vet om det helt plötsligt skulle krypa upp ett monster på min axel!!







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0