16 September

Ett rop på hjälp!?

Dagen började så bra idag, men nu har den tagit över till ett helvete. Förlåt mitt hemska uttryck men så är det just nu.
Efter lämning av barnen tog jag och städade hela huset, denna gång lite mer än vanligt. Därefter försökt jag träna genom en video men jag uteslöt det efter 5 min för min kordination är inte den bästa. Dessutom är det jobbigt att höra videons träningsmusik.
Jag begav mig sedan direkt ner i ett bubbelbad. Jag låg där och bara njöt.
Tycker inte ni det är härligt att böja huvudet lite bakåt så at öronen hamnar undervattnet. bara ansiktet sticker upp ur vattenytan. Det blir så skönt tyst och det känns ibland att man svävar. Minsta lilla rörelse är hur lätt som helst i vattnet.

Hur som helst, efter badet gjorde jag en lunch och det var efter lunch som helvetet bröt loss. Det var som att jag fick en kraftig käftsmäll klockrent i ansiktet.
vad jag fick var kraftig huvudvärk och den har fortfarande inte släppt. Den är så kraftig att jag får kväljningar hela tiden. Nu sitter jag bara och stressa hur jag ska kunna ta hand om barnen, med läxor och läggning. Helst av allt vill jag gå och lägga mig och hoppas att det går bort tills imon.
Om man ändå kunde gråta bort det. Då kankse trycket skulle släppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0