18 September

Överraskning!

Hämtade precis barnen från skolan och man möter dem med vars en bok i handen som de febrilt tittar i.
Det är deras års-bok där alla klasser och olika händelser tagits med genom året.

Det roligaste var att JAG var med på en bild i den. Dagen då det var International day, då jag bar en dala-dräkt!!
Snacka om överraskning, en rolig sådan.


Snart ska jag laga mat och sedan ska jag åka till West Side för att möta Ida och ta en fika tillsammans. Sen beger vi oss till henne därefter planerar vi efter hand.

Ta hand om varnadra till helgen!!





Kommentarer
Postat av: hanna

fy fasen vad söt du va i daladräkt!!! du borde allt ta med dig en bok hem ;)

2009-09-23 @ 21:38:58
URL: http://exsqueezeme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0