21 September

Porrig outfit, Är det mot alla regler?


Vad skönt det är att kamma sitt hår och känna hur det är lent. Har precis lagt över en bild på hur mitt linne ser ut och med en eventuell outfit. Den skall användas för senautekvällar och jag har lovat att när den bärs skall freddan vara med.
Det fina linnet jag varit på jakt efter skall jag visa här, dock fel bh. Det skall vara en svart och sedan en färggladare kjol så man inte tänker på linnet för mycket.
Folk kan tycka detta kan vara för vågat och jag håller med MEN jag tycker det är jättesnyggt. Sedan vad är det för skillnad på en bh och en bikini?
Självklart så är det ena mer intimtstämplat men killar speciellt kan väll inte bara dregla för att det är av spets. Jag är heller inte den typen som är för blyg och som inte vågar säga ifrån om något bir obehagligt. Visa eran stil och låt ingen förhindra vem ni är.
Modet har sin gång och allt som blir modernt tar de flesta på sig men vad händer då om man har det när det inte är mode? MÅNGA respekterar det inte. Sedan vem ska bära det för att det skall bli modernt?
Jag ÄLSKAR spets, så det kan ingen ta ifrån mig!

Jag sitter i huset själv nu när gärsterna och föräldrarna är ute och promenerar. Jag hade aldrig orkat det. Jag har jätteont i rumpan fortfarande. Sedan igår kväll när jag skulle ta av mig skorna efter att ha lämnat Ida vid trammen upptänkte jag två vatten blåsor. Kan det blir värre nu?! (peppar peppar ta i trä) Man vet aldrig xD

Nu är det kaffedags!!






Fredrik kommer om 4 dagar!
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0