22 September

Jättedåligt väder ute, men klockan 9 ska jag ut och promenera trots det.
Men innan dess så ska jag lägga upp en massa fina bilder som väcker minnen. Jag sysslade med det igår kväll när mitt internet dog för 10 min. Jag kollade både videor och bilder och fick en längtan tillbaka till de minnena.
Ni får bara njuta av bilderna


Jag och Disa vid Aare

Jag och Elisabeth på H&M  - Disa står i ett provrum

Jag och Issa på en hemma fest hos mig

Jag och Pelle ska se allvarliga ut

Linus och Lisa i snöhögarna

En liten del av släkten i en liten grop för att slippa blåst (Göteborg)

Jag och Issa grillar muschmallows ( ingen aning hur det stavas)




Fredrik kommer om 3 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0