23 September

Rolig fundering men hur många gånger har jag matat våra katter?

Jag ska vara kattvakt från lördag kväll till söndag middag. Åhh vad det ska bli kul ^^
Det handlar egentligen bara att jag ska ge dem mat och kolla till dem. Låter inte alls svårt och jag är ju van vid katter hemifrån så jag vet vad jag ska göra. Älskar katter!
De brukar vara och styka runt min terrass, de heter Trixie och Bubbles. Hur söta namn som heslt och passande.

För övrigt så är det grannfamiljen som har frågat mig. De som ville att jag skulle passa deras barn. Det var en påfrestning att smyga omkring på trappan till bilen för att slippa träffa dem och undkomma en barnpassning.
Men nu kom barnen in och jag suckade direkt men när hon nämnde "cat" var det som att jag bara började gnistra.
Hoppas hon inte såg det ?!

Detta vill jag definitivt göra :D
Var tvungen att ta kort på mig när jag blev sååå glad!!



                                       Fläckarna på bilderna i ansiktet är från den otvättade spegeln. oops!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0