24 September

Lägenhetsiver!!

Dagens händelse har jag redan berättat i mitt tidigare inlägg. Så det behöver jag inte nämna.
Just nu har jag hjälpt barnen med läxorna och därefter blivit betald. Nu ska jag snåla som sjutton, bara för att!!
Trots att jag vet att jag ska leva lite så vill jag vänta med det tills jag vet hur det med jobb kommer se ut hemma.

Nu börjar jag bli otålig att vänta, både på Fredrik (fast det är om 2 dagar) men speciellt av att åka hem. Nu vill jag befinna mig hemma och söka efter ett jobb mer aktivt, på plats liksom!
Jag vill jobba jobba joooba! Då jag kommer ut lite i det sociala livet.
Jag har aldrig riktigt velat jobba men nu vet jag hur mycket jag uppskattar att jobba och jobba med ett team. Sedan när jag väl har jobb så vet jag att jag kan söka lägenhet.. Åhh vad jag längtar.
Pratade men Nina tidigare idag och hon berättade att hon hade fått en lägenhet hemma i finland. Jag blev sååå aviss.
Men vad kan jag göra? INGET!

Jag får ta ett djupt andetag och drömma mig bort i sängen en stund istället.


Gu vad jag skriver fel :S På bilden ska det stå "kvällssolen"
haha! Hur lyckades jag få det såå fel, är för lat för att ändra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0