25 September

Nu sitter jag och väntar på att hämta barnen så jag sitter i min fotölj som är så skön men som jag använder för sällan. Sitter i den och lyssnar på audioslave och stickar. Vilken kombination måste jag bara säga.

Jag fick en ide att gör något roligt med mitt hår men ser på klockan att jag hinner inte det. Hade jag hunnit så hade jag lockat mitt hår. Men hur skulle det se ut om jag bara lyckat locka halva håret. Skulle jag vilja se allas miner.
Jag skulle ju kunna sätta upp halva håret så det ser riktigt stylat ut men vid närmare eftertanke.. Nää.

                                                                  Vad gör lilla Emma? 


Nämen Hon stickar juh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0