25 September

Vaknade pigg och sa?

Första tanken som for genom mitt huvud i morse var, "det är fredag idag vilket betyder att det är LÖRDAG imon"
Härlig känsla !!

Nu har jag varit duktig och bakat bröd. Blev inspirerad av Ida i murten som bakar eget bröd ofta. Ett minne har slagit mig tidigare att jag ska baka det goda brödet som min moster Mia brukar baka hos sig. provade en del av hennes goda mat när jag bodde i göteborg för ett år sedan. Man saknar hennes goda smaker. Tänk att tiden går såå fort, "huuannamig"!
Åter till bakberättandet, jag hittade ett recept här på Focaccia bröd som jag hoppas att det är. Men mest hoppas jag på att det ska bli lika gott som Mias var.

Vill passa på att lägga till att jag hälsar till mina kusiner och mostrar i Göteborg och säga att jag älskar er. Vi pratar inte så ofta men det blir så ibland. Har inte tid att ringa alla under en och samma kväll, dessutom är skypen helt plötsligt jättekass på kvällarna. Loggas in och ut hela tiden. Nu går det mig på nerverna! Jag vill snart inte prata långa samtal för att det är jobbigt att hålla på att ringa upp hela tiden.

                                                                    Har det växt ngt?



Emma in aktion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0